Príbeh Sherlocka Holmesa

Ocitáte sa uväznení v byte 221/B na Baker Street. Dokážete sa včas dostať z pasce zlovestného profesora Moriartyho a zachrániť tak najlepšieho detektíva v dejinách, Sherlocka Holmesa? V tejto hre je pripravená takmer tridsiatka logických úloh, hlavolamov, kódov, či tajných skrýš. Hra je založená na vzájomnej spolupráci a komunikácii, je vhodná aj pre deti avšak skupina musí obsahovať aspoň jedného dospelého. Časový limit je 60 minút. Ste pripravení na dobrodružstvo?

Príbeh:

Celý deň pršalo a vietor v komíne nariekal ako malé dieťa. Sherlock Holmes sedel zamyslený na jednej strane krbu. Úporne listoval svoj index záznamov o najpozoruhodnejších zločinoch a ja, som sa zatiaľ na druhej strane ohňa, začítal do krásnej námorníckej poviedky. Manželka odišla na návštevu k tete, takže som sa na pár dní opäť nasťahoval do svojej starej izby na Baker Street.

„ Obávam sa, drahý Watson, že náš posledný prípad ešte nie je na konci. Potrebujem drobnú pomoc. Budem vám nesmierne vďačný, ak to stihnete včas” povedal mi Holmes a pokračoval v listovaní.

Na neobvyklé úlohy od Sherlocka Holmesa som už bol zvyknutý, ale tento krát odo mňa žiadal priam banálnu záležitosť – pozvať hostí zo zoznamu a osobne ich doprevádzať na popoludňajšiu šálku čaju. Jeho tón hlasu bol však smrteľne vážny a preto som nechcel situáciu podceniť. Vybral som sa do ulíc Londýna.

Napriek nepriaznivému počasiu, boli ulice hlavného mesta pokojné. Niet divu, pred pár dňami sme odhalili kráľa podsvetia. „Profesor James Moriarty sa zohrieva v suchej cele a ja celý premočený, musím naháňať hostí na čaj” pomyslel som si. Bolo to náročné, ale nakoniec sa mi všetkých podarilo nájsť. Všetci stojíte pred dverami bytu 221/B a podľa pokynov ste na ne zaklopali.

  • Od tohto momentu rozhodujete práve Vy, ako bude príbeh ďalej pokračovať. Ponorte sa do fantastického sveta Sira Arthura Conana Doyla a staňte sa na chvíľu legendárnymi postavami, ktoré tento majster spisovateľ vytvoril.

Objednávka na maily escaperoompb@gmail.com alebo na čísle 0907 412 036

Príbeh grófa Draculu. Na výber strašidelná alebo nestrašidelná veria. Otvorené od 6.9.2019

Spolu s priateľmi sa prebúdzate v tmavej miestnosti. V hlave vám prebiehajú rôzne myšlienky: „Kde to sme? Ako sme sa sem dostali?“. Vy už tušíte, že ste vo veľkom nebezpečí. Gróf Dracula si pre svoje nové obete prichystal hru plnú nástrah a hlavolamov. Čas sa kráti, do zatmenia vám ostáva len jedna hodina.
Escape room grófa Draculu(strašidelná alebo nestrašidelná verzia) obsahuje 25 hlavolamov, logických úloh, či tajomných úkrytov. Podľa Vášho výberu sa dá vybrať strašidelná alebo nestrašidelná veria. Hra je vhodná aj pre deti staršie ako 10 rokov, avšak v sprievode aspoň jedného dospelého človeka. Časový limit je 60 minút. Dokážete včas uniknúť?

Príbeh:

Cestujeme už druhý deň. Máme však pocit, že Bukurešť, náš nový domov, je stále ďaleko. Pred sebou máme naozaj skvostný pohľad. Za zelenými kopcami sa rozprestierali ohromujúce štíty Karpát. Kone pôsobili nervózne, Kočiš Vladan zrýchlil. Ako sme stúpali nekonečnými serpentínami, slnko za nami čoraz viac klesalo. Prikázali sme Vladanovi, aby zastavil na najbližšom hostinci. Namietal, no trvali som na svojom, v noci je predsa nebezpečné cestovať. Blížili sme sa k dedinke Bran, ktorá ležala pod majestátnym hradom. Krčmu U storočnej lipy nebolo ťažké nájsť, bola priamo v centre dediny. Zvláštne, že sme cestou nevideli ani živú dušu. Otvorili sme dvere a tam nás s úsmevom privítal krčmár. Predstavil sa ako Arthur a hneď nás usadil. Po kvalitnom jedle, nás ponúkol medovinou. „Vlastná tvorba, to musíte okoštovať!“ odvetil. Chutila veľmi horko, cítili sme, že nám tŕpnu svaly a potom si pamätáme len tmu…

  • Od tohto momentu rozhodujete práve Vy, ako bude príbeh ďalej pokračovať.

Objednávka na čísle 0907 412 036 alebo mailom na escaperoompb@gmail.com